Thread #220771182
HomeIndexCatalogAll ThreadsNew ThreadReply
H
bikinilijneditie.
+Showing all 124 replies.
>>
>>220771182
hondenkop
>>
Lekker mijn vader de kanker laten krijgen in een dementen gwsticht binnenkort en zeggen dat het een waanideetje is van zijn dementie wanneer ik hem nog vaker op zijn kamer in elkaar ros op bezoek hihi
>>
Alles wat gebeurd met ons land is doelbewust. Onze overheid, de instanties zijn mentaal ziek geworden, ten kwade trouw.
>>
stel je de hel voor die de ouders van prosman moesten doorstaan met hun gestoorde zoon, ze hebben nu ptss door hem
>>
>>220771294
>gebeurd
>ten kwade trouw
>>
Mensen be like ja de hemel god laat me echt wel binnen. Hoe bedoel je die keer dat ik een slachtoffer van misbruik heb geshamet door hem als leugenaar te bestempelen en zijn misbruikers te beschermen heilig!? WAT DUS VERKEERDE ACTIES BETEKENEN OOK NIET DAT IK NIET DE HEMEL IN MAG. MAAR IK BEN TOCH EEN GOEDE GRISTEN
>>
>>220771325
taal evolueert schatje
>>
>>220771317
Denk na dat als je echt zo gelovig bent misbruikslachtoffers afschilderen als gek omdat je ze gewoon niet mag niet echt paradijswaardig is hè mongoolske
>>
pozman heeft zijn eigen vader voor geen enkele reden aangevallen omdat hij verzonnen waanbeelden heeft, ze hebben om zichzelf te beschermen hem op straat moeten zetten, zo erg tergde prosman zijn bloedeigen ouders
>>
>>220771325
vooral aan de regels houden joh
>>
>>220771317
>prosman is geboren als drugsgebruikende schizofrene demoon waardoor zijn ouders hem wel moesten misbruiken
>>
Ik ben niet beter want ik ben meer ofzo. Ik ben even weinig waard als jullie. Maar ik heb wel top 3% iq van de wereld nog steeds en dat doet jullie pijn dat ik dommere mensen als ik mij niet laat vertellen wat ik wel of niet moet doen. Dus wil je dat wel. Laat dan ff je mensa lidmaatschap bewijsje zien dan ben ik wel ff stil en luister ik. Tot die tijd mag jij aan mijn zwarte asballen zuigen
>>
prosman is een schizo, hij is nooit betast
>>
>>220771445
Koek oh dus zo zat het. Mijn ouders hebben mij misbruikt als wraak voor de toekomst. Niet vooraf. Wejow ik krijg bijna spijt van hun leven vergallen frfr
>>
File: IMG_1912.jpg (232.9 KB)
232.9 KB
232.9 KB JPG
Ik heb het heet
>>
Jongeren ronselen om een cobra 6 in mijn vader zijn osso te gooien oetz hypotetisch gezien
>>
ben verkracht maar mijn ouders maken zich grote zorgen om mij, en de politie deed er ook aan mee, maar ben niet schizo hoor

prosmanlogica
>>
>>220771477
Dat is vrij duidelijk anon
>>
We hebben een geestenzieke overheid
>>
>>220771747
Het kan niet zo erg zijn als in Amerika.
>>
jongeren ronselen om een cobra 6 in thomas zijn kont te gooien oetz hypothethisch gezien
>>
>>220771405
lijkt me ook het meest aannemelijk
>>
je hebt geen crackhoer vriendin zoals prosman? wauw geen haar beter dan een crackjunk
>>
>>220771499
>>
Zonder dat het Iraanse volk vantevoren en altijd erna benaderd is, ligt het tot zover te stroef voor het Iraanse volk om de tent net democratisch en rechtstatelijk over te nemen
https://youtu.be/MHMELEYh89g?si=0n8DkEJ1hKOEEcAQ [Embed]

Dus echt conversatie met het Iraanse volk wat dat volk echt ka en wil doen buiten het huidige regime.
>>
God is goed.
>>
Het gaat niet erg goed: ,,Kies wijs''
Maar die familie van die eerdere Iraanse koning werd aanbevolen eerder.
Dat is niet wijs dat is verschrikkelijk.
>>
Ik bedoel gewoon zijn en cultuur enzo
Maar niet dat democratie zaligmakend is. Maar als woord dat ook beter kan.
Perfectie zou niet kunnen bestaan. Als het goed is echter wel
>>
prosman haat ze ouders omdat hij vindt dat ze hem een groot onrecht aangedaan hebben door hem geen vieze gewelddadige junk te laten zijn in hun huis dat is waarom hij ze zwartmaakt
>>
>>220772503
hoe durven ze, je mag tegenwoordig niet eens je eigen vader in elkaar slaan en crack roken op je zolderkamertje
>>
Ik maak freudiaanse slippertjes
>>
Of anders? Bijv wel goed????
>>220772255
>>
>>
>>220772082
Trouwens, zei de Bijbel wel of niet iets over ouders en kinderen die tegen elkaar opgezet worden
>>
>>220772665
Trek je die ook aan?
>>
als prosman net als ik was verkracht door een vrouw dan was hij nu niet zo kierewiet en gewoon een geilneef met een verfijnde seksuele smaak
>>
>>220772721
Wat dan
>>
>>220772721
volgens mij in het boek over hoe je de pastoor moet verwennen
>>
>>220772817
Bijvoorbeeld prosman
>>
>>220772854
1 Korinthe 7 en 9 toch, wat je bedoelt?
>>
>>220772796
Indirect, het is grotendeels projectie maar het zo weten te verhullen dat degene waarop je projecteert het niet doorheeft.
>>
>>220772712
Bayeren drinken te veel.
>>
>>220772854
Maar goed, waar dan precies?
Maar volgens mij maakt je een wel en niet symbolisch bedoelde opmerking. Hoe het te noemen
>>
De Bijbel praat over paardenlullen
>>
>>220772973
Ja ik weet het. Grote neger lul
>>
De Bijbel heeft het ook weleens over grote neger lul
>>
de zutt trein komt er aan
allemaal met de bips om hoog
>>
https://youtu.be/XAqE03jiff4
De belastingen zijn te laag
>>
prosman krijgt gewoon elke dag eten voorgeschoteld en een bedtijd verhaaltje van een mbo social work slet met een dikke reet en een tattoo in haar nek
ik doe het hem niet na
>>
>>220773299
in het gebruikershuis wordt ook voor je gekookt
>>
>>220773299
Vaardigheidsprobleem
>>
>>220773365
ik ben niet vaardig en niet waardig om in zijn voetspoor (enkelvoud) te treden
>>
>>220772817
>Bijvoorbeeld prosman
Ik wil het niet opzoeken (waarom? Wil ik nu niet zeggen. Maar niets aan de hand zogezegd)
Maar bijv prosman en andere dergelijke gevallen. Dat is heel opvallend valt op
>>
https://www.youtube.com/watch?v=PLLLwQ6OSKI
Ofwel wordt dat boek nooit geschreven, ofwel wordt hij gezelfmoord.
>>
https://www.youtube.com/watch?v=HOsxn6IkZ9Q
>>
Toch even aan de a.i. dan
Ik dacht aan deze maar het staat er meer Natuurlijk, helaas maar het is zo, is het niet verstandig zomaar aan mensen te vragen wat dit betekent. Langer verhaal

In een rede over de eindtijd waarschuwt Jezus voor zware vervolging, waarbij zelfs familieleden elkaar zullen verraden:
Tekst: "De ene broer zal de andere overleveren om hem te laten doden, de vader zijn kind. Kinderen zullen zich keren tegen hun ouders en hen ter dood doen brengen."
>>
https://youtu.be/yjJtMH_OMAQ
>>
Waarom lult Jezus over dit soort dingen?
>>
eigen schuld dikke bult kanker tatta boemers
>>
>>220773764
Voorwaar voorwaar omdat zij die horen willen horen
>>
"Want Ik ben gekomen om een man tegen zijn vader te zetten, een dochter tegen haar moeder, en een schoondochter tegen haar schoonmoeder; en de vijanden van een mens zullen die van zijn eigen gezin zijn."

Maar wat hier bedoeld is, is dat mensen zich moeten bekeren van hun fouten. Daarom kan er niet 1 waarheid zijn een wet maar wel een criterium, het grote gebod.
Het sorteert voor op hoe mensen fout zullen zitten. Onnodig en als dat hun keuze is, wat op moment zeggen van Jezus bleek dan wordt die ruzie niet ondersteund, maar het is wel de straf van niet het grote gebod.
>>
>Maar wat hier bedoeld is, is dat mensen zich moeten bekeren van hun fouten. Daarom kan er niet 1 waarheid zijn een wet maar wel een criterium, het grote gebod.
>Het sorteert voor op hoe mensen fout zullen zitten. Onnodig en als dat hun keuze is, wat op moment zeggen van Jezus bleek dan wordt die ruzie niet ondersteund, maar het is wel de straf van niet het grote gebod.

En als de massa dit fout doet dan kunnen individuele gevallen daar het (grote) slachtoffer van worden.
En kan zijn dat er weinig tot niets aan te doen is. Ookal wensen ze anders.
>>
Of niet dat over Jezus?
Het is wel waar het naar uitziet
>>
sup negers
>>
pipi kaka stront
piemelpipi piemelpipi
pipi kaka stront
piemelpipi poep
>>
Freebase want ik ben free en based
>>
>>220774065
De nieuwe hit van KK3
>>
>>220774163
kak3
>>
>>220774163
>>220774389
haha
>>
>>220771182
ugly armpits
>>
Het *zijn*, cultuur van het linkse doet het zo slecht niet.
Het rechtse laat bepaalde fouten zien. Maar totopheden bestaat dit nog steeds. Dogma's alleen voor de dogma's zouden weg moeten.
>>
>>220774727
post yours
>>
Altijd dat gelul dat het linkse het zo slecht doet
nee
dat is niet zo
>>
>Het linkse doet het zo slecht niet
Persoonlijk ik ga niet een jodeplan ondersteunen door dogmatische verdeeldheid te ondersteunen
>>
>mule is vertaald naar muilezel en niet naar muildier/muilpaard
Slechte vertaling, stelt me teleur.
>>
>>220775023
kankerlelijke pedofiel
>>
>>220775155
Huurvrij
>>
>>220775155
Al die lhbt horrorbegrippen kunnen ook weg
>>
>>220775023
Welk boek kankerknappe teleiofiel?
>>
>>220775185
deze nigga draagt een tuinbroek en staart naar kinderen in de lokale speeltuin
>>
>>220775283
Eindeloos vertier, pagina 924
>>
>>220775439
^^ WAARSCHUWING dit is een pedofiel uit groningen !!!
>>
Op youtube kijk ik op mijn shit account soms video's over daten en relaties enzo en e girls die commentaar geven.

Iedereen geeft elkaar de schuld. Daar komt het op neer.
>>
>>220775439
Traag boyke, ik ben begonnen aan een herlees van Philosophical Investigations van Wittgenstein
>>
Je suis Harry Dresden
>>
Wat is de Nederlandse versie van NEET, anders dan uitkeringstrekker?
>>
>Pedofiel
>Zegt een Kerstenkuk

ze doen dit echt
>>
>>220775681
kk sukkel
>>
>>220775613
mja
>>
kappa trainingspak gekocht ikke voor thuis babes, maar alleen voor thuis want like ew als je daar mee buiten loopt echt fashion suicide
>>
>>220775613
Verantwoordelijkheid nemen is iets van vroeger
>>
>>220775613
idpol is voor filestijnen, niemand die ooit een volwaardig boek heeft gelezen valt voor idpol troep
>>
>>220775613
okee maar wat is de oplossing van dit probleem?
>>
>>220775888
waarom doe je die belg na ontbreek je de originaliteit en creativiteit om je eigen persoonlijkheid te hebben
>>
>>220776039
babe ik kan niet kiezen dus heb azzaro chrome opgedaan maar nu wil ik versace dylan dragen eg ni leuk deez
>>
>>220776026
Vrouwen verkrachten en in brand steken
>>
>>220776112
kys
>>
>>220775607
Maar dat is onwenselijk op zichzelf. En de pedofilie en heel lhbt erbij kan opgeheven worden.
>>
>>220776112
djz
>>
mijn vadurrr droeg vroeger altijd davidoff cool water dus maybe koop ik die ook eg nostalgia deez
>>
>>220776112
moet je zelf weten
>>
>>220776112
Er klopt duidelijk iets niet.
Dit zou nog kunnen. Maar owee 1x pikkie aanraken
>>
>>220776095
triest haha
>>
wanneer elkaars pikkie aanraken
>>
>>220776125
>>220776158
Reddit aub
>>
>>220776250
i know babe eg ni leuk deez, nu heb ik een lugje op die ik like nie op wil hebben ensow
>>
>>220776026
Staatsvriendin
>>
>>220776296
mee eens
>>
egni ok dat johnny somali maar 6 maanden krijgt
>>
>>220776330
kendani aldi neger dinges...
>>
>>220774727
I would lick her armpits while I cum deep inside her
>>
lieve homoseksuelen

https://youtu.be/ghle-kQHI-M
>>
Bijna weekend.
>>
de zwarte kaballah manifesteert. Iemand gaat huilend naar bed en ik ben het niet hehe
>>
>>220776718
Ik verdien een gele vd
>>
>>220776489
alles goed met je?
>>
>>220776765
nee ik heb geen nederlands vdje
>>
>>220775691
dat is een man
>>
nieuwe johnny somali worden alleen dan tommy israeli en dan krav maga demonstraties geven bij de kika fondswerf dag en dan kinderen kanker hard in elkaar beuken om de kanker eruit te slaan. Als ze dan vragen mij te stoppen ga ik ze uitschelden voor kanker goy en aanklagen voor antisemitisme voor mijn traditionele geneeswijze
>>
besef je prosman denkt dat hij grappig is
>>
>>220777412
Prosman is het hoofdpersonage van de /nederdraad/
>>
>>220777468
als je bedoelt dat je het ergste van ons allemaal bent dan ja
>>
Prosman de type neger die zich insmeert met schoenenpoets en dan kip en watermeloen gaat eten in de Bijlmer
>>
noem me tommy tattacel. Mijn openingszin op tinder is iets 'gevat' over haar bio want dan kan ik na 3 dates (die ik betaal) waar ik ziek hard mijn best doe om leuk gevonden te worden misschien wel neuken. En als ze mij leuk terug vind dan ga ik best tonnen de schuld in met een hypotheek samen met die vrouw als ze meer dan een jaar bij mij blijft om hopelijk kinderen te krijgen. OJA en ik ben goed in mensen debatteren over slaafmoraliteit, maar waarom wil ik kinderen ookalweer? Oja geen idee dat staat daar los van hahaha. Oja en ik ben een trouw kristen ookal praat ik 4/5x homo erotisch op dat forum maar dat is gewoon mijn cultuur snapje

Reply to Thread #220771182

Supported: JPG, PNG, GIF, WebP, WebM, MP4, MP3 (max 4MB)